FANDOM

Wstęp i podstawowe informacjeEdytuj

Akame.png
Akame - główna bohaterka anime Akame ga kill!. Jest nastolatką, jedną z dwóch osób które przeżyły do końca anime. Ma siostrę o imieniu Kurome, którą jest zmuszona zabić. Pod nieobecność szefowej Night Raid - Najendy zastępuje ją.

OsobowośćEdytuj

Akame zawsze stara się wyglądać na poważną i opanowaną. Póki nie pozna się jej dobrze, wydaje się być nieco oziębła, gdyż nie lubi okazywać swoich emocji. W głębi duszy jednak zawsze martwi się o swoich sojuszników i jest bardzo opiekuńcza oraz pełna empatii. W stosunku do wrogów jest natomiast dokładnie taka, jakie sprawia wrażenie. Podczas walki często powtarza ,,Wyeliminować". Jest również strasznym obżartuchem, czego ani trochę nie widać po jej figurze.

HistoriaEdytuj

Akame i Kurome.png
Kiedy Akame była dzieckiem, rodzice sprzedali ją wraz z siostrą do Imperium. Zostały zmuszone do udziału w okrutnym egzaminie polegającym na umieszczeniu ich w środku lasu. Ich zadaniem było przetrwanie wśród krwiożerczych, niebezpiecznych bestii i wydostanie się stamtąd. Ze 100 dzieci biorących udział w teście, Akame i Kurome były jednymi z niewielu, którym udało się przetrwać. Niestety, Gozuki nie pozwolił, aby były w tej samej grupie i w ten sposób zostały rozdzielone. Od tej pory szkoliły się osobno na wysokiej klasy zabójczynie. Lekcje te przydały się Akame w późniejszym życiu, gdy wstąpiła do Armii Rewolucjonistów.

WalkaEdytuj

Akame i Murasame.jpg
Jej teigu to długa katana o nazwie Murasame. Swoją trucizną potrafi zabić człowieka jednym przecięciem, dlatego czyszczenie ostrza jest bardzo niebezpieczne. Jednak należy pamiętać, że umiejętność ta działa jedynie na żywe istoty.
Akame vs Esdeath.jpg
Jak już wspomniałam, Akame podczas walki jest bezwzględna i zrobi wszystko, aby pokonać wroga i ochronić przyjaciół. Po raz pierwszy widzimy Akame walczącą w czasie ataku na Arię i jej rodzinę. Jedną z jej ważniejszych walk był zwycięski pojedynek z Esdeath. Zmuszona była również do walki z własną siostrą - Kurome.

CiekawostkiEdytuj

  • Akame jako jedna z 5 członków Night Raid została umieszczona na liście gończym.
  • Jej wymiary to 81-56-83.
  • Jej głos podkłada Sora Amamiya, która śpiewa pierwszy opening Akame ga kill!.
  • Imię Akame pochodzi od słów Aka me - oznacza to w japońskim czerwone oko. A więc tytuł anime oznacza ,,Czerwonooka wojowniczka". Imię jej siostry, Kurome, oznacza czarne oko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki