FANDOM

Chelsea .png

Podstawowe informacje Edytuj

Chelsea była jednym z dwóch nowych członków drużyny Night Raid (drugim był Susanoo).

Wygląd Edytuj

Chelsea charakteryzuję się bladą cerą i różowymi, długimi włosami, na których widnieją słuchawki z wizerunkiem motyla.Nosi czarny mundurek z białymi rękawami i czerwonym kołnierzykiem w kratkę.Posiada również czerwoną mini spódnicę i czarne buty.Często jest widziana z lizakiem w ustach.

Osobowość Edytuj

Dziewczyna była złośliwa i często dokuczała Mine.W rzeczywistości, miała dobre intencje i nie chciała stracić swojej drużyny, tak jak stało to się z poprzednią.

Walka Edytuj

Chelsea posiadała Teigu o nazwie "Gaea Foundation",pudełko z kosmetykami, które pozwalało jej zmieniać do woli wygląd w kogo tylko zapragnęła.Pomagało to, by "uśpić" czujność wroga i wymierzyć mu cios z zaskoczenia.Dziewczyna jednak wykorzystywała to też do robienia żartów kolegom z drużyny.

Śmierć Edytuj

Uwaga spoiler!

Chelsea wyrusza na misję, by zabić obrane przez drużynę cele.Pierwszą ofiarą pada Bols, który to pomaga płaczącej dziewczynce opatrzyć ranę.Dziewczynką okazuje się być Chelsea, która zabija go i przybiera jego postać, idąc załatwić drugi cel - Kurome.Czarnowłosa pomimo rany w szyi, używa i nasyła na bohaterkę swoje kukiełki : Doyę i Natalę, które to zabijają Chelse.

Ciekawostki Edytuj

Chelsea ma 157 cm i waży 52 kg.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki