FANDOM

A6940702148d39d5fcf2c3978e420b78.jpg

Podstawowe informacje Edytuj

Wysoko ceniona Generał Imperium, lider zespołu Jaegers pod rozkazami premiera.

Wygląd Edytuj

Esdeath jest wysoką, piękną i szczupłą kobietą z ogromnymi piersiami i o jasnoniebieskich włosach i oczach.Nosi białe ubranie generała z długimi, czarnymi rękawami.Na nogach ma ciemne, wysokie buty. Jej skóra jest mocno blada, przez atmosferę, w której się znajdowała.

Osobowość Edytuj

Esdeath z natury jest sadystką, pozbawioną empatii do ludzi, których uzna za słabych. Nie widzi problemu w sprawianiu ludziom bólu fizycznego jak i psychicznego. Możliwe iż swoją naturę odziedziczyła po ojcu. Pomimo brutalnej osobowości, Esdeath dobrze traktuje poddanych.

Uwielbia walczyć i posiada szacunek do wojowników, którzy odważyli się podnieść na nią broń.

Jeżeli chodzi o miłość, nigdy nie doświadczyła tego uczucia, póki nie spotkała Tatsumiego.Straciła dla niego głowę i małymi krokami zmieniła się na bardziej kobiecą.Niestety, Tatsumi nie odwzajemnił jej uczuć.

Historia Edytuj

Esdeath as a Child.jpg

Mała Esdeath.

Esdeath urodziła się w małej wiosce, zajmującej się polowaniami na niebezpieczne bestie. Była bardzo przywiązana do swojego ojca, który zawszę uczył ją, że przetrwają jedynie najsilniejsi. Pod jej nieobecność wróg zaatakował plemię, wybijając wszystkich mieszkańców. Esdeath ubolewała nad stratą ojca, lecz nie poddała się i wkrótce została najsilniejszym Generałem Imperium.

Na rozkaz premiera, założyła specjalną grupę łowców, mających na celu schwytać Night Raid i wrogów stolicy.

Walka Edytuj

Esdeath posiada jedno z najsilniejszych Teigu - Demon Extract, który pozwala jej przejąć całkowitą kontrolę nad lodem.

Jako najsilniejsza ze stolicy, jest też bardzo dobrze wyszkolona w walce wręcz.

Ma także szósty zmysł, który z łatwością potrafi wyczuć, że ktoś ją szpieguje.

Ciekawostki Edytuj

  • Esdeath jest grą słów co oznacza "Jestem Sadystą".
  • Ma małą książkę, której używa do rysowania Tatsumiego.
  • Esdeath zapytana o to co robi w wolnym czasie odpowiedziała, że poluje, torturuje lub zdobywa informacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki