FANDOM

Kurome- młodsza siostra Akame. Należała do Jeagersów.

Wygląd Edytuj

Kurome miała średniej długości, czarne włosy i takie same oczy. Była bardzo szczupła i ubierała się na czarno.

Charakter Edytuj

Kurome jest łakomczuchem, tak jak Akame. Jest spokojna i opanowana. Może jednak wydawać się trochę dziecinna. Lubi oglądać jak ktoś walczy jedząc swoje ciasteczka.

Historia Edytuj

Akame i Kurome zostały sprzedane przez rodziców rządowi i szkolone na zabójców. Zawsze trzymały się razem. Jak zdały test w lesie rozdzielono je i szkoliły się osobno. Po tym jak Akame zdradziła, Kurome przysięgła sobie, że ją zabije.

Teigu Edytuj

Teigu Kurome przyzywało z zaświatów wszystkich zmarłych, których zapieczętowała, czyniąc z nich swoje marionetki. Jej Teigu pochłaniało mnóstwo energii i było w postaci miecza.

Śmierć Edytuj

Kurome ginie bardzo młodo podczas walki z Akame. Razem pokonują demona, następnie walczą ze sobą, co kończy się śmiercią Kurome. Zostaje ona bowiem, przebita mieczem przez Akame.

Uzależnienie Edytuj

Kurome była uzależniona od narkotyków, co widać było po wypadających włosach i kasłaniu krwią. Gdyby pokonała Akame nie żyła by długo dłużej.

Miłość Edytuj

Akame- Kurome kocha swoją siostrę nad życie i głównie dlatego chce ją zabić. Uważa że jak dołączy ją do swoich marionetek to będą zawsze razem.

Wave- Wave zakochał się w Kurome, a ona w późniejszym czasie w nim. Jemu jedynemu powiedziała o tym, że bierze narkotyki i prosiła by nie mówił nic Easdach. Przed śmiercią powiedziała, że żałuje, że nie mogli być ze sobą w bliższych stosunkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki