FANDOM

Podstawowe informacje Edytuj

Leone ( pseudonim " cycata " ) - jedna z członkiń grupy Night Raid. Blond-włosa, kocia piękność, jedna z pierwszych osób, które Tatsumi spotkał po przybyciu do Stolicy. Wychowywała się w slumsach Stolicy i bynajmniej nie stroni od alkoholu.

Leone

Leone

Osobowość Edytuj

Leone jest osobą przyjazną i wiecznie uśmiechniętą. Z chłopakami obchodzi się swobodnie, bardzo często nawet flirtuje. Jest ciągle zrelaksowana. Dla Tatsumiego jest niczym starsza siostra. Uwielbia pić alkohol, ale mimo to nie jest od niego uzależniona. Jest oddana swoim przyjaciołom i w każdej chwili jest gotowa ruszyć im z pomocą.

Historia Edytuj

O jej życiu wiadomo niewiele. Wiemy jedynie, iż wychowała się w slumsach Stolicy, gdzie już od dziecka pracowała w gabinecie masażu. Armia Rewolucyjna o jej istnieniu dowiedziała się dopiero po uratowaniu niektórych dzieci od szlachciców, którzy wykorzystywali ich do rozmaitych sportów.

3c87cb2040b576ec7702171aeaae1536

Leone używając swego Teigu

Jest ona pierwszą osobą z Night Raid, którą spotyka Tatsumi. Wówczas okrada go ona, ale niedługo dochodzi do ich ponownego spotkania, gdy jej grupa atakuje dom Arii. Ratuje mu wówczas życie, powstrzymując Akame, a gdy Tatsumi zabija Arię, Leone oferuje mu dołączenie do Night Raid. W zasadzie to tylko dzięki niej Tatsumi dołącza do tej grupy.

Walka Edytuj

Jej Teigu to pas, Lionelle, dzięki któremu zyskuje wygląd i umiejętności dzikiej bestii. W walce korzysta ze swoich niezwykle ostrych pazurów, w czym pomaga jej zwierzęca siła i zwinność. Oprócz tego posiada nadludzkie zdolności regeneracji, dzięki którym przeżywa nawet oberwanie nożem w brzuch czy też " poćwiartowanie " przez Esdeath.

Śmierć Edytuj

Akame ga kill wiki Leone śmierć

Śmierć Leone

Leone umiera po zostaniu zastrzelonym przez premiera, w ostatnich chwilach życia żegna się z Akame po czym umiera w uliczce.
067f9052f01830774129d0bc97bae120

Leone i Chelsea w strojach kąpielowych

Ciekawostki Edytuj

  • Jej wymiary to 90-57-86.
  • Uwielbia ataki z ukrycia, ale nienawidzi być ich ofiarą.
  • Jest jedyną osobą z grupy Night Raid, za którą Imperium nie wyznaczyło nagrody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki