FANDOM

Podstawowe informacje Edytuj

Lubbock - jeden z członków Night Raidu, zakochany w Najendzie. Spośród innych postaci wyróżniają go długie, zielone włosy oraz gogle.

Akame ga kill wiki Lubbock.jpg

Lubbock

Osobowość Edytuj

Lubbock był chłopakiem o pogodnym usposobieniu. Miał dużą słabość do pięknych dziewczyn, lubił z nimi flirtować i podglądać je w kąpieli, przez co nazywali go zboczeńcem. Często wydawał się małomostkowy i dziecinny ale tak naprawdę był odważnym człowiekiem, gotowym oddać życie za przyjaciół. Lubbock był typem lekkoducha, sprawiał wrażenie wiecznie wyluzowanego.

Historia Edytuj

Lubbock był czwartym, najmłodszym synem bogatego kupca. Sam wspominał że od urodzenia wszystko dostawał i mógł robić co chciał, przez co wszystko było dla niego nudne. Pewnego dnia Najenda przybyła do jego domu a on zakochał się w niej. Podążając za nią zaciągnął się do wojska. Gdy odeszła, sprawił by wszyscy myśleli że nie żyje i dołączył do armii rewolucjonistów.

Po raz pierwszy widzimy Lubbocka podczas ataku na rezydencję Ari. Po raz drugi, Tatsumi spotyka Lubbocka podczas oprowadzania. Leży w trawie i czeka na porę kąpieli dziewczyn.

Akame ga kill wiki Lubbock teigu.jpg

Teigu Lubbocka w akcji.

Walka Edytuj

Lubbock posiadał teigu: Infinite uses;Cross Tail. Było ono w formie drutu, a z powodu zaradności

Lubbocka było doskonałą bronią, co widać szczególnie podczas walki z demonami Rakshas'y.

Śmierć Edytuj

Akame ga kill wiki Lubbock śmierć.jpg

Śmierć Lubbock'a anime

Lubba death manga.jpg

Śmierć Lubbock'a manga

Anime

Zginął podczas bitwy z synem premiera, Syurą. Syura użył swojego teigu wciągając Lubbocka do pustki. Wówczas użył swoich drucików wciągając go ze sobą. Lubbock przebił Syurę włócznią, a druty zmiażdżyły mu(Syurze) serce. Następnie wypadł z przestrzeni. Spadając ze znacznej wysokości pożegnał się z Cross Tail i wspomniał swoich przyjaciół z Night Raidu, żałując że nie wyznał miłości Najendzie.

Manga W mandze został pojmany wraz z Tatsumim przez Syurę. Był torturowany przez syna premiera. Nie chciał wydać swoich przyjaciół, więc Syura, by go złamać, zmiażdzył mu jądro. W końcu Lubbock powiedział, że wskaże kryjówkę Night Raidu. W chwili gdy został sam z Syurą wyciągnął z ust żyłki Cross Tail i złamał mu kark. Następnie użył Teigu Syury by uciec. Niestety przeteleportował się jedynie na dziedziniec pałacu. Spotkał tam członka Dzikiego Gonu, szermierza Izuo. Uważał, że nie zniszczy on bezcennego Teigu ale Izuo nie interesowały Teigu. Bez chwili wachanie przeciął na pół zarówno Teigu jak i Lubbocka.

Jego ostatnimi słowami było: "Tchórz taki jak ja... nie złamał się nawet gdy zmiażdzyli mu jajo... Pani Najendo... spisałem się, prawda..?"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki