FANDOM

Wstęp i podstawowe informacje Edytuj

Mine

Mine

Mine - jedna z członkiń Nocnego Napadu. Jest nastolatką, ma 155 cm wzrostu. Początkowo bywała złośliwa i pyskata, lecz z biegiem czasu jej charakter się zmienił - zawsze była gotowa poświęcić się dla przyjaciół.

Osobowość Edytuj

Płacząca Mine

Na pierwszy rzut oka, Mine może się wydawać oschła, złośliwa i niechętna do zawierania przyjaźni - gdy Tatsumi dołączył do Night Raid często mu dokuczała. Jednakże poznając jej historię, dowiadujemy się, iż jest osobą bardzo wrażliwą i empatyczną. Gdy umiera Sheele ciężko jest jej się z tym pogodzić. Postanowiła ją pomścić walcząc z Seryu.

Historia Edytuj

Mała Mine
Mine jest w połowie cudzoziemką, przez co była bita i dyskryminowana. Nie mogła liczyć na niczyją pomoc, gdy była atakowana. Zaznała biedy, głodu i upokorzenia.

Dołączyła do oddziału rebeliantów Night Raid by walczyć dla dobra ludzi znajdujących się w podobnej sytuacji. Marzyło jej się zniesienie granic i dyskryminacji osób innego pochodzenia. Zaprzyjaźniła się z innymi członkami grupy, w szczególności z Sheele. Z Tatsumim żyła jak pies z kotem, ale po pewnym czasie zakochała się w nim z wzajemnością.

WalkaEdytuj

Pumpkin
Jej jej broń to jedno z 48 teigu - Pumpkin. Jest to pistolet o dość złożonej budowie. Wyróżnia go to, że jego moc rośnie wraz z niebezpieczeństwem. Początkowo w walce osłaniała ją Sheele, lecz po jej śmierci musiała radzić sobie inaczej.

Aktywnie angażuje się w działania grupy Night Raid, a jednym najważniejszych pojedynków była walka z Seryu. Takim sposobem w odcinku 19 Seryu umarła. Mine pragnęła pomścić przyjaciółkę. Drugim najważniejszym pojedynkiem była zwycięska walka z generałem Budou - jednym z najsilniejszych ludzi w cesarstwie. Znajdując się na krawędzi śmierci jej Pumpkin ją uratował.

ŚmierćEdytuj

Śmierć Mine

Anime

Odniosła poważne obrażenia w walce z gen. Budou (odc. 21) i już poza polem bitwy umarła w ramionach Tatsumiego, przeżywając tym samym pierwszy pocałunek.

Manga

Zwycięża w walce z generałem Budo, poświęcając Pumpkin'a. Sama zapada w śpiączkę ale nie umiera.

Miłość Edytuj

Tatsumi - Była ona zakochana w Tatsumim . Wyznała mu to gdy umierała ( w anime ) i go pocałowała.

CiekawostkiEdytuj

  • Mine jako ostatnia z Night Raid pojawiła się na liście gończym.
  • Jej wymiary to 77-53-78.
  • Jej ulubiony kolor to różowy.
  • Była drugą postacią, która pocałowała Tatsumiego. (pierwsza była Esdeath)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki