FANDOM

Run main

Podstawowe informacje Edytuj

Run był jednym z członków Jaegers i prawą ręką Generał Esdeath. Pracował jako nauczyciel w małej wiejskiej szkole, jednak pewnego dnia zastał zmasakrowane zwłoki uczniów. Odkrył zepsucie cesarstwa, i postanowił zdobyć władzę, aby naprawić kraj pragnąc aby nikt nie musiał czuć bólu po starcie bliskich.

Wygląd Edytuj

Przedstawiono go jako młodego mężczyznę o blond włosach i złotych oczach. Miał na sobie białą szatę, czarną koszulę i spodnie z brązowym pasem. Często był pokazywany z książką w ręku.

Osobowość Edytuj

Run był spokojny i uprzejmy. Rzadko podnosił głos czy poddawał się złości.Aby osiągnąć swoje cele, oszukuje wrogów, aby zdobyć ich zaufanie. Nie można go uznać za typowego antagonistę, jeżeli zaszła taka potrzeba, bronił cywilów i opiekował się kolegami z zespołu.

Walka Edytuj

Run posiadał Teigu o nazwie Mastema, które było wytrzymałymi, anielskimi skrzydłami. Pozwalały mu one latać i strzelać piórami w przeciwników. Kartą atutową jego teigu jest ponowna aktywacja. Wtedy jego pióra lśnią się na niebiesko, zostaje zwiększona jego szybkość i siła.

Śmierć Edytuj

Run umarł jedynie w mandze.

Został zabity podczas swojej zemsty na grupię Wild Hunt.