FANDOM

Ogólna charakterystyka Edytuj

Sheele była jednym z członków zabójczej grupy Nocny Napad. Wydawała się być niezdarna i roztrzepana, ale także miła, słodka i opiekuńcza. Zawsze troszczyła się o inne osoby w grupie.

Akame-ga-kiru-episode-2-ath003.jpg

Wygląd Edytuj

Była szczupłą kobietą z długimi włosami w kolorze purpurowym. Twarz zdobiły lśniące, fioletowe oczy. Zwykle ubierała jedwabne Qipao, podkreślające jej krągłość figury. Pod szyją zdobione charakterystyczną stójką. Sięgało jej do kostek, podkreślając efekt końcowy śnieżnobiałymi butami. Zwykle nosiła ze sobą teigu (nożyce). Miała na sobie okulary i bliznę na prawym policzku. Czasem zakładała kapelusz.

Osobowość Edytuj

Była ona bardzo niezdarna i roztrzepana, ale także miła, opiekuńcza i gotowa oddać życie za swoich przyjaciół. Jej gapiowski i roztargniony charakter zmienił się, kiedy zaczęła zabijać. W momencie walki stawała się beznamiętna i zachowywała zimną krew. Tatsumiego otoczyła opieką, choć na początku nie była do niego pozytywnie nastawiona. W jednym z odcinków została jego trenerem. Opowiedziała mu wtedy o swojej historii życia. O tym, że stawiała Nocny Napad na pierwszym miejscu. Mimo, że mordowała, zawsze była spokojna. Przepraszała tych, których zlikwidowała.

Akame-ga-kiill-episode-6-ath-057.jpg

Biografia Edytuj

Dorastała w małej dzielnicy w stolicy imperium. Jej roztrzepana natura powodowała, że przez całe dzieciństwo uważano ją za bezużyteczną. Inni izolowali ją od siebie. W pewnym momencie poznała przyjaciółkę, której nie przeszkadzała jej osobowość. Któregoś dnia zostały zaatakowane przez jej chłopaka. Wtedy Sheele zabiła go, znajdując w sobie potencjał do morderstw. Przyjaciółka znienawidziła ją za to. Wkrótce gang, mężczyzny którego sprzątnęła, zaczął szukać na niej odwetu. Wykorzystała wtedy swoją nową umiejętność by pozbyć się ich. Dołączyła do Armii Rewolucyjnej, która dowiedziała się o jej zdolnościach. Jako pierwsza opłakiwała zmarłych przyjaciół z Tatsumim. Została zaatakowana przez Seryu i zabita, chroniąc tym samym Mine.

Po śmierci Edytuj

Nocny Napad dotknięty przez jej utratę, osłabił się w szeregach. Nawet o stoickim spokoju, Akame, popłakała się w ramionach Tatsumiego. Chłopak i Mine poprzysięgli zemstę na Seryu. Kiedy oboje znajdują teigu Sheele, które ukradł jeden z Łowców (Kaku pracujący dla Doktora Modnego), zabijają go z premedytacją.

Akame-ga-kiill-episode-6-ath-061.jpg

Sprzęt i umiejętności Edytuj

Sheele dzierżyła teigu w postaci gigantycznych nożyc, często zwanych "Nożem lub Nożycami Stworzenia: Ecstasy.” Były w stanie przeciąć wszystko, a ich tajnym atutem okazało się oślepiające światło. Miała unikalny system działania podczas zleceń. Zachowując spokój, zabijała innych bez wyrzutów sumienia. Po jej śmierci teigu skonfiskowało Imperium, które z czasem zostało odebrane przez Nocny Napad, podczas ataku na ich kryjówkę dr Stylisty.

Akame-ga-kill-episode-5-ath006.jpg

Ciekawostki Edytuj

  • Sheele to niemieckie słowo oznaczające "nożyczki",
  • ·         Była jednym z pięciu członków Nocnego Napadu, którzy zostali umieszczeni na listach gończych,
  • ·         Jest niezwykle podobna do Shizuku z anime "Hunter x Hunter". Obie noszą okulary i walczą w podobny sposób,
  • ·         Jej wymiary to 86 - 55 – 88,
  • ·         Jest również podobna do Kotomi Ichinose z anime "Clannad". Obie są spokojne, rozważne i posiadają nożyce jako broń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki