FANDOM

Podstawowe informacje Edytuj

Jeden z głównych bohaterów zarówno mangi jak i anime Akame ga Kill. Nastolatek, członek grupy Night Raid. Podróż rozpoczyna wyruszając z wioski razem z dwójką przyjaciół, Sayo oraz Ieyasu. W trakcie wędrówki zostają rozdzieleni, a w końcu Tatsumi odnajduje ich skatowanych. Krótko po tym Tatsumi dołącza do Night Raid.

Tatsumi HD

Tatsumi

Osobowość Edytuj

Tatsumi jest młodym człowiekiem o pogodnym charakterze. W całości jest oddany swoim przyjaciołom i zawsze jest gotów poświęcić za nich życie. Posiada niezłomną siłę walki i odwagę, dzięki którym nieraz wychodził z ciężkich opresji. Jest niezwykle serdeczny i pomocny, zawsze jest gotów podać pomocną dłoń i nigdy nie zawaha się przed zabójstwem.

Historia Edytuj

Tatsumi pochodził z biednej wioski na terenie Imperium. Z czasem razem ze swoją dwójką przyjaciół opuszcza rodzinne strony, by dołączyć do armii w celu zarobku, by ich wioska już nigdy nie musiała głodować. W drodze napadają na nich bandyci, przez co zostają rozdzieleni. Gdy Tatsumi dociera do stolicy, jest początkowo zachwycony jej ogromem. Po wyrzuceniu z biura rekrutacyjnego, spotyka Leonę, która wkrótce go okrada. Tego samego dnia, wieczorem, spotyka on panienkę Arię. Wydaje się ona być pierwszą miłą osobą spotkaną przez Tatsumiego. Oferuje mu ona tymczasowe zamieszkanie w jej domu, a gdy ten pyta się, jak może się jej odpłacić, Aria

Images

Umierająca Aria

odpowiada, iż może on zostać jej ochroniarzem. Wkrótce dom Arii zostaje napadnięty przez grupę Night Raid, a gdy Tatsumi broniąc Arii przed zabójcami, omal nie ginie od miecza Akame, spotyka Leonę, dziewczynę która okradła go dzień wcześniej. W tym momencie Tatsumi dowiaduje się prawdy na temat Arii. Wkraczają do magazynu, przed którym nastąpiło spotkanie i wówczas młody wojownik doznaje szoku. Wewnątrz było pełno torturowanych ludzi, w tym także przyjaciele Tatsumiego. Wówczas zabija on Arię, a Leona składa mu propozycję dołączenia do Night Raid. Niedługo potem staje się on członkiem tej grupy.

Tatsumi's Incursio

Tatsumi w Incursio

Walka Edytuj

Początkowo Tatsumi walczy tylko przy pomocy miecza, ale po śmierci Bulata, przejmuje on jego Teigu, Incursio. Wytwarza on potężną zbroję, która nie dość, że chroni, to zwiększa zręczność i siłę fizyczną użytkownika. Z czasem Incursio dzięki zdolnościom Tatsumiego ewoluuje, zwiększając swoją moc, co czyni samego wojownika coraz potężniejszym.

Śmierć Edytuj

Akame ga kill śmierć Tatsumiego

Śmierć Tatsumiego

Tatsumi umiera podczas ostatniej bitwy w stolicy. Zwycięża teigu cesarza i chroni ludzi przed ogromnym upadającym teigu. W ostatnich chwilach klęczy nad nimi Akame, którą przeprasza za niedotrzymanie obietnicy. Jego ciało zostało zamrożone z Esdeath a następnie rozsypało się.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego ulubioną mangą była Hatsukiai
  • W Jaegers jego odwzorowaniem był Wave
  • Był jedynym chłopakiem, którego pokochała Esdeath
  • W anime, jako jego najdroższa osoba, podczas pojedynku z Zankiem była Sayo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki